Smoo'soups

Cum adica, ti-e greu sa pronunti titlul?
Rotunjeste gura si spune dupa mine : smuuuu___suppppssss ? Repeta exercitiul de cateva ori, totul e sa poti pronunta cuvantul in mijlocul unei fraze, cu indiferenta si plictis, si, mai ales, fara o gestica aparte. Daca ti-e greu, fa cateva exercitii in fata oglinzii. Ajuta.
Exemplu de conversatie : a venit primavara, pasarile canta, albinele zboara din floare in floare...nu mai stiu ce sa gatesc.
1, 2, 3 : AICI e momentul, prinde-l! Ooooh... mie nu imi place sa-mi pierd timpul prin bucatarie. Seara, prefer lucrurile simple, de exemplu, (tam, tam, tam.. ) : fac o smuuuu suuuuppssss.
Simti efectul de sera ? Satisfactie totala, creierele din jur lucreaza la nivel maxim...pana si ceasul digital face prea mult zgomot, dupa cateva minute (bune)cineva te intreaba timid, aaaaa, smuuu ce ?

Cum adica, ce e aia ?
Parisul vuieste si TU nu esti la curent ? Grupuri intregi de fete imbracate in aceeasi jeansi slim, balerini, camasi largi si accesorii de 2 kg se indreapta decis catre restaurante My Berry, ignorand aromele "subtile" de hamburgeri si TU nu te-ai interesat, inca, de ce ?



Cum adica, pare a fi o crema de legume ?
Sssst, chiar asa e dar "crema" suna prea... obisnuit ?
Ingrediente:
1 l supa de carne
50 g de smantana
100 ml de lapte
500 g de legume (eu am facut cu rosii, dovleac sau mazare)
50 g unt

Preparare
Spalati şi curatati legumele. Taiati-le in cuburi.
Puneti untul la topit intr-o oala. Adaugati legumele, amestecati timp de 3 minute.
Adaugati supa, lasati oala pe foc mic timp de 40 de minute.
Stingeti focul si varsati 1 polonic de supa intr-un vas adanc. Adaugati smantana si amestecati usor. Varsati totul inapoi in oala si amestecati din nou.
Pasati supa cu ajutorul unui robot plonjor.
Serviti imediat.

Cum adica, ti se pare ca ai mai vazut poza?
Hmmm, chiar ai dreptate, e aproape identica cu cea de aici Smoothies.
Si, parca si titlurile seamana, nu ?
E oare vorba de o boala? De o bacterie, virus sau infectie ?
Mi- frica, ma duc sa scot cativa biscuiti cu ciocolata de la cuptor... am auzit ca e un remediu excelent!

Comentarii

Cristina a spus…
Minunate smoo'supele tale Irina ..si ca de obicei m-am distrat copios citind post-ul, parca le vedeam pe fetele cu jeansi slim fiecare cu un paharel in mina :-)
o zi placuta
Niko a spus…
Pai sa coacem si noi repede niste biscuiti! Ca doar Franta nu e asa departe de Romania...
deA a spus…
Introducerea e geniala, Irina! Biscuitii cu ciocolata pe care ii scoti din cuptor sunt din cei cu unt?
Mersi mult pentru reteta.
Irina a spus…
O zi placuta si tie Cristina, imi pare bine ca te-ai distrat! Pe curand!
Irina a spus…
Sa coacem, Niko... Dulci, sarati, cum vrei tu!
2500 km de la mine pana la Bucuresti. Distanta e chiar mai mica pana la tine...In doua zile esti la mine, biscuitii o sa fie tocmai buni!
Irina a spus…
Andreea, biscuitii din fotografie sunt cei cu susan, sarati.
In curand o sa apara si cei cu unt... acum ca am verdictul tau!
mazilique a spus…
si daca nu pun lapte si smantana... crezi ca se intampla ceva? :)
Irina a spus…
Incearca... eu zic ca e buna si fara. Da-mi de veste cand ii gasest un nume : creamy mimi, s.a.m.d.