Cookies cu ciocolata


Continui seria biscuitilor lui Martha Stewart, lista celor pe care as dori sa ii fac cat mai repede e din ce in ce mai lunga....
Adepta (fanatica?) a celor creati de Laura Todd, nu ma asteptam ca noua reteta sa imi placa asa de mult. Biscuitii se fac repede si usor, numai timpul de coacere e prea lung pentru pofta mea.
Am folosit, ca de obicei, o ciocolata Valrona, dupa parerea mea cea mai buna din lume!


Ingrediente
140 g faina
50 g cacao
1/2 lingurita de praf de copt
1/2 lingurita de sare
220 g de ciocolata cu lapte (jumatate taiata fin cu cutitul, jumatate taiata in bucati de 5 mm)
120 g unt
300 g zahar pudra
2 oua
1 plic de zahar vanilat

Preparare
Amestecati faina, pudra de cacao, praful de copt si sarea.
Topiti ciocolata taiata cu cutitul (110 g) impreuna cu untul. Lasati amestecul sa se raceasca timp de 5 minute.
Mixati cicolata topita, zaharul, ouale si zaharul vanilat. Adaugati amestecand usor faina si ciocolata taiata bucati.
Preincalziti cuptorul la 160°C. Acoperiti o tava cu hartie cerata.
Depuneti bucati de aluat in tava cu ajutorul unei linguri pentru inghetata. lasati destul loc intre bucati, biscuitii se vor etala destul de mult.
Puneti tava la cuptor pntru 15 minute, biscuitii trebuie sa aibe o suprafata crapata dar sa fie inca moi.
Puteti sa ii pastrati 3-4 zile intr-o cutie metalica.
Pofta buna!

Roxana, gandeste-te la o dupa amiaza calda de vara, intr-o gradina umbrita cu copaci vechi, o ceasca de ceai, biscuiti cu ciocolata si Keith Jarrett.
http://www.youtube.com/watch?v=jzqMJWlKMsY

Comentarii

roxana a spus…
Irina... m-ai lasat fara cuvinte! De cand am intrat pe blogul tau, visez cu ochii deschisi: umbra, cald exact atat cat sa te simti bine, un scaun confortabil, picioarele goale in iarba, muzica in surdina (tare mi-a placut Keith Jarrett!), un ceai cu lapte Earl Grey (e ceaiul meu preferat) si biscuitii tai care arata extraordinar! Ii simt cum se topesc in gura parca...
Si daca mai e si un bun prieten care sa-mparta cu tine tacerea, bucuria momentului, ceaiul si biscuitii, atunci e minunat.
Iti multumesc mult pentru dar!!
Irina a spus…
Cu mare placere!!!
Unknown a spus…
arata ireal. i have to try this
Bianca a spus…
Par extraordinare si musai trebuie sa le incerc. Apreciez tare mult retetele si povestile ce le insotesc.
Irina a spus…
Mazi, you must eat it!
Irina a spus…
Bianca, multumesc! Incearca-i, dupa cum am vazut... te pricepi la biscuiti cu ciocolata!
Unknown a spus…
hihiihhi
o sa ma dau de-a dura de la atatea cookiez :P
Sorin a spus…
tentanti :)
Niko a spus…
Buna Irina,
ce mai faci? Acesti biscuiti divini sint facuti cumva in noua ta bucatarie?
kity a spus…
Super buni de rontait la tv mmmm...buunn!!
Irina a spus…
Mazi, ma crezi, tata si astazi imi zice ca eu ma misc usor, adica nu ma misc, ci ma rostogolesc! Brrrrr!
Irina a spus…
Sorina, bine ai venit! Daca sunt tentanti, nu ezita...
Irina a spus…
Niko, fac destul de bine! Astept concediul si mutatul. Biscuitii sunt facuti tot in vechea casa.. imi e greu sa ma despart de ea!
Irina a spus…
Kity, asa e... la tv, la un ceai, la o cafea... la ce vrei!
Anonim a spus…
ai de mama mea....
te ador!
nu mai cumpar biscuiti de la magazine pentru picii mei.de aratat arata minunat,par usor de facut,si peste 1 saptaman,revin cu impresii de la degustatori.
te pup,mariy.
Musli a spus…
Arata delicios. Eu inca nu am intrat propriu-zis in bucatarie dar mai fac si eu o mancarica, un desert :P
Anonim a spus…
eu i-am incercat dar nu mi=au iesit!!!:(((compozitia era foarte moale...si s-au intins atat de tare la cuptor...oare d c??trebuia sa m-ai pun faina???oricum per total ai un blog extraordinar...te felicit....o sa incerc mai multe retete de pe acest blog...deja le-am salvat:P