Cadou la borcan!


Cred ca am vazut pentru prima oara acest tip de cadou pe un blog american. Mi-a placut ideea. Cadou din bucataria mea. Ingrediente deja cantarite, trimise cuiva drag, in ambalaje frumoase, colorate, de sarbatoare! O eticheta nostima, reteta scrisa de mana si prinsa de pachet, un titlu care atrage zambete si, gata, cadoul poate sa plece!
An de an, colectia mea de cadouri din bucatarie se imbogateste : biscuiti, zahar vanilat, saruri cu ierburi din gradina, uleiuri aromatice, bomboane de ciocolata. Strang tot anul cutii metalice sau de lemn vechi, borcane frumoase, fundite si dantele, servetele si hartii creponate si, incepand cu primul week end al lunii decembrie, bucataria se umple de pachete, care de care mai vesele, etichetate precis pentru cei dragi!

SOS - Cookies de criza

Ingrediente :
In borcan
100 g faina
1/2 lingurita praf de copt
40 g seminte de susan prajite
100 g zahar brun
50 g capsuni deshidratate (se pot inlocui cu stafide)
50 g ciocolata alba

Alegeti un borcan de 350 g, spalati-l si uscati-l bine.
Puneti semintele de susan cateva minute la cuptor.
Varsati faina si apasati usor cu o lingura pentru a egaliza nivelul in borcan. Adaugati praful de copt. Varsati usor susanul peste praful de copt. Adaugati zaharul.
Taiati capsunile si ciocolata in bucati mici. Adaugati-le pe rand in borcan. Astupati borcanul si pregatiti eticheta.
Iata ce puteti sa scrieti pe ea:

Puteti sa folositi acelasi text sau sa dati curs imaginatiei voastre, chiar e momentul!

In cazul in care vreti sa vedeti cum au iesit, iata cateva imagini.
Aluatul scos de la frigider si gata de copt:

Biscuitii dupa racire :

Pofta buna!

Comentarii

Nik26 a spus…
F. buna ideea! :)
Iar prima poza e superba!
Ina Todoran a spus…
ceva asemanator am vazut pe blogul Bakerellei si mi-a placut si mie ideea f mult. Super!
Irina a spus…
Ina, multumesc. E o idee usor de pus in practica si care face placere oricui!
Mamina a spus…
Très jolies tes photos, envoie-moi celle que tu choisis pour le jeu, directement par mail. Bonne journée.
roxana a spus…
Tare frumos! Imi plac mult fotografiile si ingeniozitatea etichetelor. Felicitari! :)
Chiar ca-i o idee ce cred ca ar face placere oricui! Mai ales ca fiecare avand propriul stil si propria imaginatie, practic ceea ce oferim mai departe e o mica bucatica din noi insine.
Anonim a spus…
foarte buna ideea ta! Si cred ca stiu pe cineva caruia ii pot darui acest "borcan" (mai intai vreau sa incerc eu reteta pt ca pare foarte buna). Multumesc!
Irina a spus…
Merci Mamina, je viens de t'envoyer les photos.
Irina a spus…
Roxana, inainte cumparam multe cadouri. Cam de fiecare data acelasi lucru, carti, ciocolata, etc.
Mi se pare ca, oferind un cadou facut de mine, placerea e mai mare si gestul mai frumos.
Irina a spus…
Laura, bine ai venit! Abia astept sa mai citesc retete din bucataria olandeza!
VertAnge a spus…
Foarte frumoasa ideea! Cred ca oricine s-ar bucura de un asemenea cadou...dulce si venit din suflet.
Irina a spus…
Multumesc VertAnge!
Gabriela Cara a spus…
Super idee iar pozele sunt de vis! Felicitari!
Fursecurile vreau sa le fac si pentru noi, iar ideea de cadou o s-o folosesc si pentru asta iti multumesc tare mult.
Pup!
Irina a spus…
Gabriela, ideea e de retinut pentru orice fel de biscuiti! Totul e sa calculezi bine cantitatea ingredientelor folosite si sa alegi un borcan pe masura!
Multumesc Gabriela, cred ca mai am de lucrat la poze, mi se pare ca ele nu sunt suficient de clare dar poate e doar o impresie!
Ralu' a spus…
Tocmai pregatesc borcane din astea pentru prietenele mele, cu care ma intalnesc maine (traditie care are deja vreo 15 ani :P). Am pentru fiecare o reteta si borcanele astea se completeaza grozav cu jumatatea nostalgica a cadoului deja pregatit pentru ele.
merci!
Irina a spus…
Ralu, au plaisir! Imi pare bine ca ti-a placut ideea!