In gradina


Tarta cu ciuperci si ceapa verde

1 aluat de tarta ca aici in care aruncati un pumn de chimion sau alte seminte
300 g ciuperci
1 legatura ceapa verde
20 g unt
3 oua
100 ml smantana
100 ml lapte
Sare, piper

Preincalzitti cuptorul la 180°C. Intindeti aluatul in tava. Curatati ciupercile, taiati-le bucati. Sotati-le in putin unt. Adaugati ceapa spalata si taiata bucati mici. Lasati totul pe foc 10 minute.
Amestecati ouale cu laptele si smantana. Adaugati sare si piper.
Puneti ciupercile si ceapa peste aluat. Adaugati ouale amestecate cu lapte si smantana.
Puneti tava la cuptor timp de 45 de minute.
Serviti cu o salata verde.
Pofta buna!


Comentarii

catkitchen a spus…
Ce-mi plac pozele !!!! Superb totul , pisoiul e tare simpatic !!!
Fab Chef a spus…
Mmmmm, tarta asta e cu totul pe gustul meu. Si cu salata verde cu lamaie cred ca merge foarte foarte bine. Fotografiile sunt minunate. Simti ca e primavara!
Bucate Apetisante a spus…
Uite mustaciosul!!!
Doamne dar drag imi mai este de el!
Iar legat de tarta, n-am facut niciodata o tarta in acest gen.
Poate odata ma incumet si eu sa fac o tarta sarata :)
De vita beata a spus…
Tarta suna tare bine iar pozele sunt superbe ;)
Roxana a spus…
Abia astept sa incerc si eu tarta! Chiar nu stiam ce sa mai gatesc... sa fie si bun, sa atare si bine. Acum stiu!
O tarta asa cum imi place.Numai bine!
Anonim a spus…
Imi place f mult acest gen de tarta!
Frumoase fotografii :)
Mihaela a spus…
Ce mustacios curios! "Oare cand termina cu tarta sa se joace cu mine?" :)