O tarta simpla, cu caise, pentru cea care trece rar pe aici

Tarta cu caise si scortisoara

1 aluat de tarta ca AICI sau orice alt aluat de tarta dulce.
4-5 linguri de zahar tos (depinde de cat de dulci sunt caisele)
1-2 lingurite de scortisoare (depinde de cat de mult va place scortisoara)
1 kg de caise

Preincalziti cuptorul la 180°C.
Intindeti aluatul intr-o tava rotunda. Nu taiati marginile.
Amestecati zaharul cu scortisoara. Presarati jumatate din cantitate pe aluat.
Spalati caisele, taiati-le in doua, scoateti samburii. Asezati jumatatile de caise in tarta cu miezul in sus. Presarati restul de zahar si scortisoara. Adunati marginile catre centru.
Puneti tava la cuptor timp de 40 de minute.
Pofta buna, mami!

Comentarii

Marian a spus…
Ce tarta frumoasa de primavara!
As manca si eu o bucatica cu un ceai :-).

Sa ai o saptamana buna Irina!
Marian a spus…
PS: Sa te simti bine in Bruge! Ma bucur ca-ti place tara mea :-).
Mirela a spus…
Minunata! Ador caisele, iar combinatia propusa de tine este perfecta pentru un desert rapid si gustos. Deja simt parfumul!
Lia a spus…
Acuma m-ai asasinat tu pe mine .:)
catkitchen a spus…
Greu imi gasesc cuvintele !! :(:( .... dar asta ptr ca aceste fructe sunt preferatele mele !!! ;0
Unknown a spus…
mmmm ce buna! cu caise n-am mancat inca. Buna idee :)
Haplea a spus…
Absolut delicioasa tarta!
Margot a spus…
Ce tarta minunata! Stiu ca mereu iti spun asta, dar nu pot sa ma abtin sa nu reiterez: ador pozele tale!
Bucate Apetisante a spus…
Cred ca este foarte buna, la cum arata...n-ar cum altfel sa fie.
Nu-mi amintesc sa fi incercat vreodata combinatia de scortisoara-caise dar bine-mi suna.
Si apropos, eu as cam pune 3 lgte de scortisoara :))) ca-mi place tare aroma ei.
Pupici draga Irina!